Kylläpä aika kiitää... Tuntuu, etten saa sitäkään vähää enää blogia päiviteltyä kuin ennen. Olen väsynyt näihin elämän ruuhkavuosiin ja aikataulutettuun vapaa-aikaan! Krääh!

Viime viikolla vietettiin syyslomaa. Mäkin sain vietettyä tynkälomasen keskiviikosta sunnuntaihin, ihanaa. Tosin tekemistä oli jokaiselle päivälle, mutta onneksi mukavaa tekemistä. Juhlittiin keskivelin 8-v. synttäreitä, vanhempi kummipoika kyläili meillä ja viikonlopun likosimme kylpylässä. Jälkimmäinen oli mulle suuri juttu, sillä ylitin itseni ja 20 vuoden läskirimakauhuni menemällä uimaan kylpylässä...

En ole sitä tainnut koskaan blogissani mainostaa, mutta olen kaukana sopivasti lihavasta. Sellainen yhtä pitkä kuin leveäkin muhkurainen pulleroinen, jolla ison ylipainon lisäksi on pieni itsekuri ja paha tapa syödä niin iloon kuin suruunkin. Vaan sinne sitä molskahdettiin iloisesti kaiken kansan sekaan allit reteesti heiluen ja pylly hyllyen. HYVÄ MINÄ!!! Lapsista oli mielettömän kivaa, kun äitikin tuli uimaan. Ja oikeasti - kivaa oli minulla itsellänikin. Vesi on minulle elementeistä se omin, tarjoaahan se painottomuuden tunteen painavallekin. Olen hävennyt (ja ihan aiheesta, sen tiedän) itseäni ja sillä varjolla jättänyt menemättä uimahalleihin, mutta nyt päätin, että jos minä kehtaan mennä, katsokoon pois kuka kehtaa katsoa. Vapauttavaa, oikeasti! Ehkä saan tästä kimmokkeen alkaa käydä kuntouimassa, se kun olisi oikeasti minulle kaikkein mieluisin liikuntamuoto. Ylitin itseni ja ylipainoni tälläkertaa. Toivotaan, että saan motivaation kohdilleen ja jossain kohtaa voin kertoa alittaneeni muutakin kuin rimaa...

Alohomora haastoi myrskyn korvassa kertomaan työpukeutumisesta. Mun täytyy tunnustaa olevani tässä asiassa tosi tylsä - mulla ei ole erikseen työvaatteita, vaan hönnistelen töissä ihan sellaisissa vaatteissa, missä minut voi bongata muutenkin. Tänään esimerkiksi päällä on mustien alusvaatteiden lisäksi mustat sukat, hihaton toppi ja niinikään mustat housut ja harmaa-mustaraidallinen pitkähihainen t-paita. Jonkinlaisesta työliivistä haaveilen, että saisin sen heittää aina päällimmäiseksi ja sitten roudata sen lukuisissa taskuissa värikästä arsenaalia kyniä ja unohdettuja muistilappuja. Työkaverit näyttää niin professionaaleilta työliiveissään. (*pus* ja terkkuja!)

Tälläistä tänne... Mitäs teille kuuluu?